Известие

Collapse
No announcement yet.

Повишен ток на утечка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Повишен ток на утечка

    Здравейте колеги, от известно време новата ми алфичка от подписа изтощава напълно акумулатора за около 4-5 дни. С любителски мултимер измервам 115mA ток на утечка, който си е доста висок. Интересното е че, консумацията не е от СД-то, не е от плафона в багажника и в жабката, не е и от алармата. Голяма загадка, при това съм ел. монтьор макар и високо напрежение. Вадих всеки предпазител от таблото един по един, и никой не промени тока. Някой ако е патил от подобен проблем да помага, че ми се удължиха ръцете да разнасям акумулатори напред назад....
    Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
    Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
    Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

  • #2
    Първоначално публикувано от manolito Покажи съобщение
    Здравейте колеги, от известно време новата ми алфичка от подписа изтощава напълно акумулатора за около 4-5 дни. С любителски мултимер измервам 115mA ток на утечка, който си е доста висок. Интересното е че, консумацията не е от СД-то, не е от плафона в багажника и в жабката, не е и от алармата. Голяма загадка, при това съм ел. монтьор макар и високо напрежение. Вадих всеки предпазител от таблото един по един, и никой не промени тока. Някой ако е патил от подобен проблем да помага, че ми се удължиха ръцете да разнасям акумулатори напред назад....
    Реално може да е от какво ли не... Мерене разглабяне и така! Аз лично ако съм тествал радио аларма и плафони и нее от тях бих почнал примерно от това да откача силовия кабел които влиза в таблото с бушоните и пак да замеря. Преди месец се борих с такава простотия и проблема се оказа "лепнат" за алтернатора (едно чудо което е кондензатор и диод, предполагам за разни смущения да обира или нещо от тоя сорт, се оказа лакомо за ток)
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
      Реално може да е от какво ли не... Мерене разглабяне и така! Аз лично ако съм тествал радио аларма и плафони и нее от тях бих почнал примерно от това да откача силовия кабел които влиза в таблото с бушоните и пак да замеря. Преди месец се борих с такава простотия и проблема се оказа "лепнат" за алтернатора (едно чудо което е кондензатор и диод, предполагам за разни смущения да обира или нещо от тоя сорт, се оказа лакомо за ток)
      +1
      Когато не става с бушоните, то утечката е или от динамото или от стартера. Само те двете са постоянно свързани с акумулатора.
      Там рови!
      Въпросното чудо Мими е просто един кондензатор, който не позволява на динамото да се самовъзбуди, когато някой кретен откачи края на акумулатора при работещ двигател. Обаче понякога дори и тоя кондензатор окъсява и започва да си лапка ток..
      Понякога при пробил малък диод в динамото се връща ток през реле-регулатора. От това също може да е, но там тока е от порядъка на 1-3 Ам.
      Не е зле методично да се провери всичко. Имайте едно на ум, че плюса на релетата е постоянен.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        +1
        Когато не става с бушоните, то утечката е или от динамото или от стартера. Само те двете са постоянно свързани с акумулатора.
        Там рови!
        Въпросното чудо Мими е просто един кондензатор, който не позволява на динамото да се самовъзбуди, когато някой кретен откачи края на акумулатора при работещ двигател. Обаче понякога дори и тоя кондензатор окъсява и започва да си лапка ток..
        Понякога при пробил малък диод в динамото се връща ток през реле-регулатора. От това също може да е, но там тока е от порядъка на 1-3 Ам.
        Не е зле методично да се провери всичко. Имайте едно на ум, че плюса на релетата е постоянен.
        На кутията на онова за което говоря има знак за диод и кондензатор затова и така написах, несъм го заглеждал особенно много...
        Attached Files
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          На кутията на онова за което говоря има знак за диод и кондензатор затова и така написах, не съм го заглеждал особено много...
          Нищо чудно да са сложили и един диод вътре на по-новите да шунтира разни гадости от бобините на релетата и други подобни чаркове.


          Едит: сега видях, че е точно така. Преди пишех пот телефона.
          Last edited by mordohy; d.m.y г., 20:36.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Благодаря за полезните насоки, остава да намеря време, че всеки ден на работа от 08 до 20ч........ужас. А и без канал да стигнеш динамото на шестака е мисия невъзможна.... Ще пиша къде е проблема.
            Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
            Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
            Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

            Comment


            • #7
              Динамото ще го стигнеш само и единственно отгоре, повярвай знам това
              Разхлаби скобите на всмукателните тръби (откъм самите тръби,не от към колектора!!!! )и свали колектора и ще можеш да бръкнеш там (макар и трудно) за да смениш тая тъпотия
              От канала само се вижда динамото,но е доста нависоко за стигане.
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #8
                ОК, мерси за инфото don pepone ....ти наистина най добре знаеш...щото ти е бившата Сега в почивните дни мисля да се гмурна под капака
                Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                Comment


                • #9
                  Загадката става все по голяма.... първо на генератора нямам такъв "тумор" кондензатор с диод и се отказах там да ровя. След отстранен проблем в жабката (оказа се че понякога остава светната въпреки че снимах с телефона клип и видях че изгасва), както и проблем с плафона в багажника успях да сваля консумацията на 0,08А което пак е много. Намерих една двойка предпазители до плюса на акумулатора и след като ги извадих.....радост ампеража стана 0,03А. Да да ама не, оказа се че тези предпазители са на ГИ И пак съм в начална точка. Възможно ли е ЕКУ-то на ГИ да дърпа толкова ток, или газаджията не го е вързал както трябва........
                  Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                  Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                  Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                  Comment


                  • #10
                    Хмм ся ме утрепа честно
                    Да си призная че майстора ми дето монтира газовот е пълен тъпак,но затова и го смених доста отдавна,но това с консумацията си е филм. да дърпа по 50милиампера ток в угасено положение е странно и то доста. Няма какво да обърка там при вързване то са си захранвания които трябва да са там вързани. На мен ми намирисва на заминал кондензатор вътре в газовия комп,който се опитва да се зареди нон стоп ама ако е сух няма как да стане.
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #11
                      Да доста странно е, и си мисля тоя комп дали не трябва да е захранен след контактния ключ....
                      Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                      Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                      Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                      Comment


                      • #12
                        ....
                        Last edited by Mury; d.m.y г., 21:10.
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          [QUOTE=don_pepone;1320912]Хмм ся ме утрепа честно
                          Да си призная че майстора ми дето монтира газовот е пълен тъпак,но затова и го смених доста отдавна,но това с консумацията си е филм. да дърпа по 50милиампера ток в угасено положение е странно и то доста. Няма какво да обърка там при вързване то са си захранвания които трябва да са там вързани. На мен ми намирисва на заминал кондензатор вътре в газовия комп,който се опитва да се зареди нон стоп ама ако е сух няма как да стане.[/QUOTE
                          Да уточня- електролитен.
                          Има още една възможност, но вече си говоря на изуст. Да има батерия за паметта и да се зарежда постоянно.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Оказа се, че газовата не е вързана правилно....беше с два постоянни плюса захранена. Майстора я оправи (но само видимата част щото нямал схема). Консумацията падна малко с 10-15mA, но пак ми се вижда големичка 65mA. Някой знае ли какви са нормите с ГИ както е?
                            Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                            Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                            Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                            Comment


                            • #15
                              Схема има в сайта на фобос и е безплатна.

                              П.С. Тоя дето ми слага газовото навремето съм го признал за пълен тъпак и сега го доказва за пореден път. жалко че ти е далече да ти го покажа,но аз ще му тегля една... да си знае
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment

                              Working...
                              X